divendres, 8 de maig del 2020

EL MEU LLOC AL MÓN (sol.lució)

Et propose fer el següent treball tenint en compte els següents models. No fa falta que poses dibuixos encara que si t'atreveixes ho pots fer. Es pot fer redó , quadrat, etc. Segueix els següents passos i completeu el nom de cada punt:

  • JO ( ES PODEU DIBUIXAR I POSEU EL NOM)
  • EL MEU CARRER ...............(Cadascú el seu)
  • EL MEU BARRI .....(Triar el teu barri)..........: Beniopa, Benipeixcar, Centre Històric, Corea, Raval, Santa Anna, Marxuquera, Roís de Corella-Hospital i Adjacents, Grau-Venècia-Rafalcaïd, Plaça El·líptica-República Argentina y Platja.
           Per exemple l'escola pertany al barri del Raval
  • LA MEUA LOCALITAT-CIUTAT...............Gandia
Mapa de Gandía | Screenshot
  • LA MEUA COMARCA..............................La Safor
PAÍS VALENCIÀ!!, de Josep Lluís Bausset, publicat a Levante-EMV ...
  • LA MEUA PROVÍNCIA.............................València.
Imatge relacionada
  • LA MEUA COMUNITAT AUTÓNOMA.....Comunitat Valenciana
Imatge relacionada
  • EL MEU PAÍS (ON ESTIC VIVINT)..........Espanya
LES COMUNITATS AUTÒNOMES D'ESPANYA (con imágenes) | España, Murcia ...
  • EL MEU CONTINENT.................................Europa
FILOSOFIA I PENSAMENTS - Joan Sala Vila: La política, un servei o ...
  • EL MEU PLANETA....................................La Terra
El planeta Terra - Collaso i Gil 5è

  • EL MEU SISTEMA........................Sistema Solar
Sistema Solar para niños. Explicación corta y sencilla para Primaria.

  • LA MEUA GALAXIA.................. La via Làctea
Una catastrófica colisión expulsará al Sistema Solar de nuestra ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada